Wednesday, 18 January 2017

Gadis 15 Tahun Dedah Kejadian Mengerikan Saat Dirog0l Lelaki Pengamal Ilmu Hitam

Gadis 15 Tahun Dedah Kejadian Mengerikan Saat Dirog0l Lelaki Pengamal Ilmu Hitam

Sepasang suami isteri ditahan selepas beberapa hari menjadi buronan polis kerana di dakwa menculik seorang remaja wanita berusia 15 tahun yang merupakan anak jirannya sendiri.

Pada awalnya kes berkanan diduga adalah penculikan peras ungut,namun setelah mangsa menceritakan sesuatu yang mengerikan menimpanya semasa dalam tahanan suami isteri tersebut membuat pihak polis terkejut.

Pada 3 Januari 2017 kelmarin mangsa dilaporkan hilang di percayai diculik oleh sepasangan suami isteri Toni 43 dan Robina,lebih dari seminggu menjadi buron pasangan itu akhirnya di tangkap di desa sungai lilin.palembang.

Mangsa yang enggan namanya didedahkan,mengaku bahwa dia di dera dan di rogol didepan seorang wanita yang dipercayai isteri Toni,selain itu beberapa sesajen dan keris turut berada di berhampiran.

Katanya selepas ia dirogol,air maninya akan di sapukan kepada hujung keris yang telah di sediakan,selain itu air liunya juga akan di hisap dengan cara paksa.

Sementara isteri suspek hanya akan duduk di depan sesajen sambil mulutnya berkumat kamit membaca mantara.

Polres Bungo AKP Afrito M Yang terkejut mendapat keterangan mangsa, terus menyiasat hingga akhirnya toni mengaku bahwa apa yang dia lakukan itu berkait dengan pengamalan ilmu hitam.

Katanya dia harus meniduri 32 perawan jika ingin ilmu hitam yang di tuntut menjadi matang,namun sebelum syarat pesugihan tersebut terpenuhi toni di tangkap oleh pihak polis diketahui remaja malang yang merupakan jirannya itu adalah mangsa ke 17.

Afrito menambah toni terpaksa ditembak di bagian kaki karena cuba melawan ketika dalam penangkapan siang tadi.

Bagaimanapun pasangan suami isteri berkenan disabit dengan kesalahan seksual Pasal 81 ayat (1) jo 76 D UU RI No 35 Tahun 2014 atau Pasal 55 dan 56 KUHP dengan ancaman 5 sampai 15 tahun penjara


Ibu Terkejut Melihat Anaknya Melulis Lukisan Yang Pelik Ini.. Bila Di Tanya Segalanya Terbongkar!!

Ibu Terkejut Melihat Anaknya Melulis Lukisan Yang Pelik Ini.. Bila Di Tanya Segalanya Terbongkar!!


                                                                                                                                                                
A mother saw a drawing of her child. She was shocked but she doesn't want to believe it. In her she knows her 10 years old is trying to say something to her not directly (i am sure), because it was part of her diary in a box she made from crystals in art class. Nevertheless, she has a picture of it and have a chat woth the daughter.


The daughter was a bit upset she found the drawing. She said it wasn't recent and do not want to make a big deal about it. The mother didn't believe her. She consulted the husband. The husband didn't understand. She consulted the mother. The mother took it away. She is not sure whether her mom throw it away or not. But she couldn't have it back.

She called me up.

I asked her to make a police report.
The husband was not a fan. It is just a drawing. Nothing more. The mother who took the drawing also didn't make any fuss. So they plan to drop it.

The mother make a report. They managed to get the IO to plan with D11 and VCO as well. During the questioning, it took around 5 hours. And they found something else.

The daughter finally ask the question "Selamat ke nak cerita sini?"

From there they found out more than the picture. It was the act, real act fall on to her 5 years ago by someone related to the family. A very close family relations. The police makes a report based on the new findings.

The police ask the mother about the description of the person.

Of course the mother was livid. She knows who is that person. She gave the police all details.

Remanded for questioning.

At the same time, the whole family was in a chaos. All blaming the mother for not getting the family to handle the matter in a close setting. The husband just stay out of it. No support. "I told you so!" was his last words.

Being pressured, the mother decided to retract her report. She calls me for help. She calls the IO for help.

She questioned the daughter again. "Cakap betul-betul. Sapa buat? Ke A salah cakap"
Her daughter at first nodded, but after few times she began to doubt herself.

Tolong saya Syed, saya nak tarik report dan selesai cara keluarga.
Ok, i said. Cuba terangkan pada saya bagaimana cara tu.
She didn't answer.

The case now? I leave it as it is. My part is simply to assured the mom to stick to the report.

Today there was a report of a girl who abandoned her baby and left the baby to die. She has a high CGPA record and was given a chance. I don't know the full case but gotten this fact this way. It was sent to me by the mother.
It so happens the perpetrator was also an excellent student. An exemplary student as well.

I asked again, who's side are you protecting?
She said her child.

I asked again, do you need someone to talk too?
I am a mother and i know what is best for my daughter.
I asked again, do you want to talk to someone about what is best for you?
No need. I am stuck.

I also told her about the perpetrator, he was a minor as well when it happened, don't you want to help him?

Cara keluarga.

Encik Syed, hancur masa depan perpetrator tu kalau saya teruskan! Encik Syed bukan berada dalam keadaan saya. Mana encik paham!
It is true. Saya bukan berada di tempat puan, tapi saya fokus hanya pada anak perempuan puan itu sahaja.

I know this will be long. But its ok. The daughter now is quiet again. She sees all this commotion.

Puan, anak puan tak pernah lupa malah lama betul dia menyimpan cerita ini selama ini. Apa maknanya tu.
Mungkin dia salah ingat orang, that is what the mother said.

There is so many entities that needs to be addressed here.

Let this be a lesson.

Pic is not the real picture. All details are changed.

In my line of work, although not perfect i believe to keep telling children about safe space either school, home or another third place such as grandparents. This will give the kids higher chance. Once they know about safe space, at least they know where to share.
Secondly, it is about secret. There are good secret and bad secrets. In general for kids they have to know that in the safe space they don't have to keep secrets. At all.
Finally, i believe in kids gut feeling. If they have uneasy, creepy or somewhat just plain uncomfortable and they talk about it. Listen. This is where they disclose. Practice to handle disclosure. Please.

Syed Azmi.


Rupa-Rupanya Dr Mohd Ariff Pensyarah Cari Calon Isteri Di Facebook Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Dan Gambar Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar

Rupa-Rupanya Dr Mohd Ariff Pensyarah Cari Calon Isteri Di Facebook Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Dan Gambar Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar

Johor Bahru: “Saya cuma mampu sediakan yang terbaik untuk kehidupan selepas perkahwin an termasuk rumah, kenderaan dan simpanan untuk bakal isteri dan anak, malah jika sesiapa yang sudi penuhi syarat ini, saya sudi mengambilnya sebagai isteri,” kata Dr Mohd Ariff Ahmad Nazri.

Tindakan pensyarah berusia 32 tahun itu mendapat perhatian pengguna laman sosial apabila status yang dimuat naik di Facebook jam 4.11 petang kelmarin dikongsi 900 pengguna dan mendapat 1,500 likes setakat jam 5 petang semalam sehingga tular di aplikasi sosial lain termasuk Twitter.
Mengulas lanjut mengenai tindakannya itu, anak jati Gelang Patah yang berkhidmat di Fakulti Kejuruteraan Awam dan Alam Sekitar Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) itu berkata, hatinya terbuka menulis status berkenaan kerana mahu menamatkan zaman bujang secepat mungkin.

“Saya anak sulung daripada dua beradik, ayah (Ahmad Nazri Wahad, 58) dan ibu (Asmah Ayob, 56) kerap bertanya bila saya mahu berkahwin kerana mereka mendapati kehidupan saya sudah stabil.

Biodata Pensyarah Cari Calon Isteri Di FB

Nama:Dr Mohd Ariff Ahmad Nazri.

Umur:32

Kerja:Pensyarah Fakulti Kejuruteraan Awam dan Alam Sekitar Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM)

Anak: jati Gelang Patah (anak sulung daru dua beradik.

Status: bujang



UPDATE ! Allahhhh ! Polis TERDUDUK Dengar Jawapan Ibu Kenapa Sanggup Tikam Anaknya 28 Kali Sampai Mati Semalam !

UPDATE ! Allahhhh ! Polis TERDUDUK Dengar Jawapan Ibu Kenapa Sanggup Tikam Anaknya 28 Kali Sampai Mati Semalam !

Dengar Bisikan Gaib Sebelum Tikam Anak 28 Kali Hingga Maut|Kes pembunuhan seorang ibu sanggup menikam anak kandungnya yang berusia 2.6 tahun kini dalam peroses penyiasatan lanjut.

Menurut pengakuan pelaku Pretty Juliana melihat ada bayangan perompak yang masuk kerumah abangnya,saat itu juga dia mendengar bisikan gaib,bunuh! bunuh! bunuh!

Ketika itu dia mengambil dua belah pisau dan langsung menikam anaknya yang disangka perompak berkali kali hingga maut.

Juliana yang seolah dirasuk tak menyangka bahwa yang di tikam adalah anak kandungnya sendiri.

Selain itu menurut saksi,selepas ia membunuh anak kandungnya ,Juliana sempat menakut nakuti anak abangnya yang berusia 10 dan 8 tahun dengan mangacukan pisau yang dipakai membunuh mangsa.

Karena takut, kedua kanak kanak berkenan lari. Satu dari mereka sempat terkena pisau yang masih dipegang oleh pelaku sebelum mengadukannya kepada ibu mereka.
Bagaimanapun kes pembunuhan berkenan bakal dihentikan dan suspek tidak akan dihukum jika benar suspek mengalami sakit mental.Demikian disampaikan Kapolsek Delitua, Kompol Wira Prayatna

Dari hasil beberapa keterangan saksi,sebelumnya suspek tidak pernah dilihat berbuat kasar kepada anaknya itu,apatah lagi memukulnya.Oleh sebab itu pembunuhan berkemungkinan besar tidak disedari,ujarnya.

Sementara hasil bedah siasat mendapati mangsa mati akibat kehabisan darah karena luka tikaman dibagian dada dan perut.


Tuesday, 17 January 2017

Akhirnya Doktor Terpaksa Dedahkan Masalah Sebenar Lara Alana Buat Orang Ramai Terkejut Besar.. Patut la Popular.... Rupanya . . .

Akhirnya Doktor Terpaksa Dedahkan Masalah Sebenar Lara Alana Buat Orang Ramai Terkejut Besar.. Patut la Popular.... Rupanya . . .


Rupanya ada juga manusia yang seerti doktor facebook ya...suka-suka cakap anak orang macam ni



Monday, 16 January 2017

Masyallah!!! Pasangan Couple Bangga Kongsi Video & Gambar Adegan Atas Ranjang,,Memang Berani Betul..

Masyallah!!! Pasangan Couple Bangga Kongsi Video & Gambar Adegan Atas Ranjang,,Memang Berani Betul..

|Sepasangan kekasih yang belum sah menikah bangga kongsi video & gambar adegan cium kening di atas ranjang dalam sesi merayakan hari ulang tahun hubungan cinta mereka di media sosial menjadi bahan kecaman natizen.

Dalam Captions Gambar & video pasangan berkanan bertulisan “Aku mencintaimu kerana egomu dan ketulusanmu, bukan karna paras cantik mu.”

#Anniversary budak sekolah zaman sekarang sambut hari jadi hanya pakai balon dan kembang api je,” tulisnya

Paparan Video & Gambar serta captions yang di unggah pasangan itu terus dikecam natizen,beberapa di antara turut meluahkan rasa kesal melihat pasangan couple yang terlalu berlebihan dalam bercinta.

Bagaimanapun pemilik akaun yang tidak diketahui udentitinya itu terus memadam video dan gambar berkenan,tapi sayang gambar dan video sudah terlanjur tersebar dimedia sosial.


4 CIRI CIRI WANITA YANG MEMPUNYAI N*FSU GANAS .. TAPI MEREKA INI DI CARI ? (3GAMBAR)

4 CIRI CIRI WANITA YANG MEMPUNYAI N*FSU GANAS .. TAPI MEREKA INI DI CARI ? (3GAMBAR)

Manusia secara fitrahnya tidak boleh lari dari keinginan s*ks. Bercerita tentang s*ks dan nafsu s*ks wanita, seringkali kita mendengar tentang beberapa pendapat atau mungkin mitos tentang cara-cara mengenali ciri-ciri wanita yang mempunyai nafsu s*ks yang kuat.


Petua ini telah menular sejak zaman dahulu lagi. Agak lawak juga bila dibaca.


Ini antara ciri-ciri wanita kuat seks :

1- Berbulu lebat


Wanita yang memiliki bulu roma lebat dikatakan mempunyai nafsu s*ks dan ghairah s*ks yang tinggi. Tak kisahlah bulu pada tangan, ketiak, betis, kening atau lain-lain.


2- Bibir Tebal

Wanita yang mempunyai bibir yang tebal juga dianggap mempunyai ghairah s*ks yang tinggi. Ada yang beranggapan saiz dan bentuk bibir seseorang wanita adalah sama dengan saiz bibir faraj. Erkk..
3- Berbadan Sedikit Bongkok


Ada juga petua yang menyatakan bahawa wanita yang sedikit bongkok sering melakukan s*ks oral s*ks pada pasangan, oleh itu wanita-wanita ini memiliki nafsu s*ks yang tinggi.
4- Leher Bergaris

Wanita yang mempunyai leher bergaris (gelang) juga dikatakan mempunyai nafsu s*ks yang tinggi. Wanita seperti ini cepat terangsang dengan ciuman dan pelukan.

Tidak pula dapat penulis pastikan sejauh manakah kebenaran petua ini kerana belum ada hasil kajian yang mengesahkan bahawa semua petua ini adalah fakta. Walaubagaimana pun, adakah anda dalam kategori empat diatas. Jika ya, adakah benar seperti yang dinyatakan diatas?